Atelier ABC

Atelier ABC is de craftblog van Anneloes Berkhoff. Onder deze naam biedt zij door haar gemaakte creaties aan. In haar assortiment zijn o.a. te vinden: crochet rammelaars, crochet mutsen, vlaggenlijnen, knuffels, speenkoorden, speelkleden, vilten speelgoed, crochet speelgoed.

Mocht je meer willen weten of iets willen bestellen; mail dan naar atelierabc@hotmail.com.

5 mei 2011

beestjes

Ik had zin om eens wat van een patroon te maken. Meestal laat ik me alleen inspireren en vogel ik het verder zelf uit. Maar knuffeltjes die een middenstuk hebben, dat lukt alleen mét patroon.
De giraf is een heel simpel knuffeltje van een patroon uit "Simple Sewing for Baby" van Lotta Jansdotter (daar komt ook het patroon voor de superslab uit). En het olifantje...Ik kan het niet meer vinden!! Als ik erachter kom uit welk boekje hij komt, zal ik het vermelden. Overigens vond mijn oudste hem niet zo geslaagd: "Is dat een ólifant? Waar zit zijn slurf dan?" Voor verbetering vatbaar dus...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten