Atelier ABC

Atelier ABC is de craftblog van Anneloes Berkhoff. Onder deze naam biedt zij door haar gemaakte creaties aan. In haar assortiment zijn o.a. te vinden: crochet rammelaars, crochet mutsen, vlaggenlijnen, knuffels, speenkoorden, speelkleden, vilten speelgoed, crochet speelgoed.

Mocht je meer willen weten of iets willen bestellen; mail dan naar atelierabc@hotmail.com.

6 januari 2011

Crochet projecten

De muts waar ik veel reacties op krijg!
Ik krijg veel positieve reacties op de muts die ik voor mijzelf gehaakt heb. Ik heb gekozen voor dezelfde kleur als mijn jas, zodat het een mooi plaatje geeft.
Toen ik vorige week een winkeltje in Shirlington binnenliep, vroeg de eigenaresse of ik de muts zelf had gemaakt en of ik nog meer kon. Ze wil graag wat voorbeelden zien om ze volgende winter in haar winkel te verkopen. Wow, dat is echt een kans voor mij om te laten zien wat ik kan!


De kindermuts in roze-groen

Ik heb dezelfde muts in een kindermaat gemaakt van roze-groene wol en ik heb een rammelaar gemaakt.
 Er staat nog een rammelaar "op de pennen". Als ik een leuk overzichtje bij elkaar gehaakt heb, ga ik langs de winkel om alles te tonen.

De rammelaar.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten