Atelier ABC

Atelier ABC is de craftblog van Anneloes Berkhoff. Onder deze naam biedt zij door haar gemaakte creaties aan. In haar assortiment zijn o.a. te vinden: crochet rammelaars, crochet mutsen, vlaggenlijnen, knuffels, speenkoorden, speelkleden, vilten speelgoed, crochet speelgoed.

Mocht je meer willen weten of iets willen bestellen; mail dan naar atelierabc@hotmail.com.

16 september 2014

Yarnbomb

Ik heb dit weekend mijn allereerste yarnbomb geplaatst! Ik wilde het al veel langer eens doen, maar vond het toch steeds te spannend...
Maar nu 'moest' ik wel, want op mijn forum bij ravelry.com ben ik een "Yarnbomb Challenge" gestart.
Ik heb dus nu de eerste geplaatst en heb een medelid uitgedaagd hetzelfde binnen twee weken te doen ;-)
Het is een bescheiden stukje bubblestitch crochet geworden, maar op die witte berk valt het wel op!
Als ik het nog eens doe (vast wel) maak ik een iets opvallender werk.
Ik werd vanmorgen direct vrolijk van het aanzicht toen ik er langs reed. Hopelijk brengt het bij anderen ook een lach teweeg!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten