Atelier ABC

Atelier ABC is de craftblog van Anneloes Berkhoff. Onder deze naam biedt zij door haar gemaakte creaties aan. In haar assortiment zijn o.a. te vinden: crochet rammelaars, crochet mutsen, vlaggenlijnen, knuffels, speenkoorden, speelkleden, vilten speelgoed, crochet speelgoed.

Mocht je meer willen weten of iets willen bestellen; mail dan naar atelierabc@hotmail.com.

17 mei 2012

Twittertjes

In opdracht heb ik deze rammelaars gehaakt; de twittervogeltjes op tak. Waar zouden ze het over hebben? Lieve woordjes, kleine tweetjes en zachte berichtjes. Voor het kleinste vogeltje uit het nest!


4 opmerkingen:

  1. Schitterend Anneloes! Echt geweldig lief vind ik ze, zo samen op een tak!
    Groetjes,
    Charlotte

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je! Ik vind ze ook zó gezellig samen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik zag de foto via freubelweb op twitter langskomen! wat een super leuke rammelaars!!! weet je waar ik het patroon daarvan zou kunnen vinden? :D

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Esther,
      Het is een eigen ontwerp! Helaas dus geen patroon, maar als je eens een amigurumi oid gemaakt hebt, kom je er vast wel uit. Ik gebruik een stokje in de tak voor de stevigheid.

      Verwijderen