Atelier ABC

Atelier ABC is de craftblog van Anneloes Berkhoff. Onder deze naam biedt zij door haar gemaakte creaties aan. In haar assortiment zijn o.a. te vinden: crochet rammelaars, crochet mutsen, vlaggenlijnen, knuffels, speenkoorden, speelkleden, vilten speelgoed, crochet speelgoed.

Mocht je meer willen weten of iets willen bestellen; mail dan naar atelierabc@hotmail.com.

22 juli 2011

piraatje

Zie je je eigen piraatje al spelen met deze schrik van de zeven zeeën? Ik ben rammelaars aan het haken om genoeg voorraad te hebben voor 2 markten waar ik in september hoop te staan! zodra er meer bekend is, zal ik het hier melden natuurlijk.

2 opmerkingen:

  1. Dat is echt veruit de stoerste rammelaar die ik ooit zag!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk om het resultaat te zien. Kan zien dat je daar zondag dus mee bezig was!
    Als je tijd hebt voor een zuurstokroze, wil ik die graag bij je bestellen. Tara is ècht dol op rammelaars!
    Groetjes,
    Ingrid :-)

    BeantwoordenVerwijderen