Atelier ABC

Atelier ABC is de craftblog van Anneloes Berkhoff. Onder deze naam biedt zij door haar gemaakte creaties aan. In haar assortiment zijn o.a. te vinden: crochet rammelaars, crochet mutsen, vlaggenlijnen, knuffels, speenkoorden, speelkleden, vilten speelgoed, crochet speelgoed.

Mocht je meer willen weten of iets willen bestellen; mail dan naar atelierabc@hotmail.com.

9 juni 2011

PTT postzakken

Ik heb deze week een paar PTT postzakken op de kop kunnen tikken! Ik heb er nu al zin in om er mee aan de slag te gaan, maarrrrr... ze zijn in Nederland, dus dat kan pas over een paar weken... Toch leuk om er al voorpret over te hebben en na te denken waar ik ze voor ga gebruiken! (een vlaggenlijn? mini-postzakjes voor de jongens? kussenhoesjes? tas? eindeloze mogelijkheden!!)

1 opmerking:

  1. Kan mij voorstellen dat jij blij bent met de postzakken. Ook ik verwerk ze en ik maak er tassen van.
    En altijd een succes want zodra ze klaar zijn ben ik ze weer kwijt.
    Jammer dat het zo moeilijk is om er aan te komen.
    Veel succes met alle leuke dingen.
    Marijke Broekhuijsen
    Www.creamarg.nl

    BeantwoordenVerwijderen